Support

Spontane klantensupport

Met hulp op afstand heeft Hemera een snelle en directe oplossing voor zijn klanten om support aan te bieden. Door eenvoudig de computer van de klant op afstand te bedienen alsof een medewerker van Hemera ter plaatse is. Met de klantmodule, TeamViewer QuickSupport, is de klant binnen enkele seconden gereed voor een verbinding met Hemera zonder dat er software hoeft te worden geïnstalleerd.


Helpdesk van Hemera

Voor een betere dienstverlening bij vragen of problemen heeft Hemera een Helpdesk portaal. Op deze site kunnen de klanten info vinden, vragen en problemen registreren en daarna opvolgen.

De Helpdesk portal is te bereiken op http://support.hemeraconsulting.be, hier krijgt de klant na aanmelding een overzicht van zijn tickets en hun status.

Naast dit overzicht en opvolging kan men nieuwe tickets aanmaken en beheren. Het beheer houdt in dat men kan anticiperen op een ticket door commentaar, extra info te geven en de status van een ticket aan te passen. Als het probleem is opgelost kan men een ticket afsluiten of opnieuw openen indien het probleem niet is opgelost.

Op de Helpdesk is een Kennisbank voorzien, in dit luik kan de klant artikels, tips en tricks terug vinden die algemeen of specifiek van toepassing zijn voor zijn organisatie.

De toegang tot de Helpdesk is enkel voor geregistereerde gebruikers, een email naar helpdesk@hemeraconsulting.be maakt een nieuwe ticket maar verleent geen toegang. Eens een ticket geregistreed is zal een helpdesk medewerker deze verder behandelden.

Een interne systeembeheerder krijgt een volledig overzicht van alle tickets en hun status.
Via een zoekfunctie kan men snel specifieke informatie terugvinden, hierdoor wordt het ticket systeem een kennisbank voor de beheerder.

Geïnteresseerd in onze diensten of voor vrijblijvend advies, aarzel niet ons te contacteren op +32 (0)11/71 11 17, email info@hemeraconsulting.be of via ons contactformulier.